*alt_site_homepage_image*
lt
en

Naujienos

RSS

Ambasada Belgijoje skelbia atranką užimti sekretoriaus pareigybę

Lietuvos Respublikos ambasada Belgijos Karalystėje, Liuksemburgo Didžiajai Hercogystei ir Alžyro Liaudies Demokratinei Respublikai skelbia atranką užimti sekretoriaus pareigybę.

Pareiginės algos koeficientas nuo 5,89.
Reikalavimai:
1. turėti aukštąjį koleginį arba aukštąjį universitetinį ar jam prilygintą išsilavinimą;
2. mokėti lietuvių kalbą, prancūzų ir anglų kalbas – ne žemesniu kaip pažengusio vartotojo lygmens B2 lygiu;
3. mokėti dirbti kompiuteriu (MS Office programiniu paketu);
4. išmanyti raštvedybos, dokumentų tvarkymo, teisės aktų rengimo, kalbos kultūros taisykles;
5. gebėti planuoti, organizuoti savo veiklą, analitiškai vertinti ir sisteminti informaciją;
6. sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu;
7. atitikti Lietuvos Respublikos teisės aktuose nustatytus reikalavimus, būtinus suteikiant teisę dirbti ar susipažinti su įslaptinta informacija, žymima slaptumo žyma „Riboto naudojimo“ arba nekelti abejonių dėl asmens patikimumo.
Funkcijos:
1. padeda ambasados vadovui ar priskirtam darbuotojui;
2. atsiliepia telefonu, administruoja skambučius;
3. teikia bendrojo pobūdžio informaciją interesantams telefonu, pagal kompetenciją rengia atsakymus į paklausimus;
4. pagal kompetenciją rengia susirašinėjimo su užsienio valstybių atstovybėmis ir kitomis institucijomis, įstaigomis, organizacijomis, projektus;
5. registruoja gaunamą ir siunčiamą korespondenciją, kopijuoja ir siunčia dokumentus, tvarko protokolinę korespondenciją ir vykdo kitas dokumentų valdymo funkcijas;
6. pagal kompetenciją rengia raštų, lydraščių, notų ir kitų dokumentų projektus;
7. formuoja atstovybės dokumentų bylas, rengia dokumentacijos planą bei tvarko archyvą;
8. stebi žiniasklaidos pranešimus, platina ambasados pranešimus;
9. platina Lietuvos Respublikos institucijų, įstaigų, įmonių pateiktą informaciją;
10. atnaujina ir skelbia informaciją ambasados interneto puslapyje, socialinių tinklų paskyrose;
11. atlieka vertimus raštu;
12. sudaro ir nuolat pildo ambasados kontaktinių asmenų sąrašą;
13. padeda tvarkyti diplomatinio pašto ir diplomatinių krovinių siuntimą ir priėmimą;
14. prisideda prie susitikimų, renginių, priėmimų, vizitų organizavimo ir aptarnavimo;
15. vykdo kitus atstovybės vadovo nenuolatinio pobūdžio tarnybinius pavedimus.
Privalumai – darbo Lietuvos diplomatinėje atstovybėje ar konsulinėje įstaigoje patirtis, administracinio darbo patirtis, darbo su spauda ir socialiniai tinklais patirtis, olandų kalbos žinios.
Su darbuotoju bus sudaroma terminuota darbo sutartis.
Pretendentai, atitinkantys pareigybei keliamus reikalavimus ir norintys dalyvauti atrankoje, iki 2022 m. balandžio 1 d. 18.00 val. (Briuselio laiku) elektroniniu paštu amb.be@urm.lt, turi pateikti gyvenimo aprašymą ir motyvacinį laišką lietuvių kalba bei išsilavinimą patvirtinančių dokumentų kopijas. Pokalbiai su atrinktais kandidatais planuojami 2022 m. balandžio 6-8 d. Lietuvos Respublikos ambasados Belgijoje patalpose arba telefonu/skype.
Papildoma informacija teikiama elektroniniu paštu amb.be@urm.lt.